müteşekkir

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

berke

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2022 17. kitabı
Tsugumi Ooba
9.1/10 · 6,8bin okunma
müteşekkir
İzlemek mi okumak mı daha keyifli merak ediyorum
Merhaba 1k okurları! Hani burası benim azcık da dertleştiğim yer ya, duvarımdakı iletilerin hiç birini kaldırmıyorum. İyisiyle, kötüsüyle buraya geldiğim bu süreçte nelerden geçtiğimi unutmamak için. Hani unutmak da verilmiş ya insana nimet olarak, unutursak bile yazdıklarımızdan hatırlarız. İşte bu iletide de azcık kendimle, azcık da okurlarla dertleşmek istedim. Gelelim konuya; Bu güne kadar her alıntıyı, her iletiyi ve dahi incelemeyi okuyarak beğendim. Okumadan beğeni atmam, çünkü beğeni atmış olmak okumuş olmanın göstergesidir benim için. Ha okumadan beğeni atan mağdurlara da çok rastladım. Mesela; dini inancı olan birinin dine küfredilmiş iletideki beğenisi, asla onaylamayacağı halde cinsel içerikli alıntılara beğeni atanlar. Bazen de okuduğunun perde arkasını anlamayıp "Aman bir beğeniden nolucak ki" diyenler. İşte tam da o "ne olacak"dan bazen pürüz doğar. Bazen bildirimde 1 dakikaya 10 üzeri alıntı/iletimin beğenisi aynı okur tarafından geliyor ya, acaba hepsini okuyup sonra komple mi beğeni atmış, yoksa teker teker ışık hızıyla mı okumuş diye düşünmeden edemiyorum. "Şimdi ne alaka?" diyebilirsiniz. Akışta bir kaç alıntı/iletiye rasladım da. Okumadan beğenenler bana bunu düşündürdü. Sabah akşam düşünüp kendimi yiyip bitireceğime yazarak iletimle ileteğim dedim:) Sona kadar okuduysanız, beraber bir şiir dinleyelim.🥰 youtu.be/cODcredIo1E Şiir: Şaşırdım kaldım işte. Yazar: Yavuz Bülent Bakiler. Seslendiren: Mehmet Kemal Keyifli dinlemeler🌼🌹
Düşünce
müteşekkir
Öyle güzel öyle nazikçe durumu özetlemişsiniz ki şahsım adına teşekkür ederim. Uygulama kitap uygulaması ama beğenler daha çok instagram tadında bir başlıyorlar ne varsa beğene tık tık tık sürüp gidiyor. Benim mesela okumadığım birşeyleri beğenmediğim gibi arkadaşlık takibe almak içinde kriterlerim var mesela okuyucu inceleme yazıyor mu? Alıntı mı yapıyor şarkı sözü mü paylaşıyor? Yada kitaplığı ortak kitap yada bana farklı birşey sunucak farklı kitaplar okuyor mu? Fikir veriyor mu? Yani Görüyorum kitaplık sıfır fakat takipler +1000 tatsız manzaralar bunlar.