müteşekkir

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okuyanın hayatını değiştirecek bir söz bırak ☘️ ⬇️
Anket
müteşekkir
İyiliğe gücün yetmiyorsa, kötülük eyleme Feridüddin Atar Hz.
Sizce hangi kitap 25 yaşına kadar kesinlikle okunmalı? Bence bu kitaplar: instagram.com/p/ClRP9u6OriG
Edebiyat
müteşekkir
Beyaz Zambaklar Ülkesinde
Puan vermedi·352 syf.··
2022 21. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 21 Kasım 2022 11:36
Çok zorlanarak okuduğum bir kitaptı. Normalde elime aldigim kitabı 50 sayfa okumadan bırakmam ama 10 15 sayfa zor okudum ilk bölümde. Asla ilerlemiyor ve bir merak uyandirmiyor. Diyalog yok , uzun uzun olay örgüleri yer alıyor. Aynı şeyler tekrar tekrar anlatılıyor. İkinci bölüm daha akıcı idi. Yine de çok zevk alarak okumadım . Üçüncü bölüm en merak ettiğim kısım oldu. Ama itiraf ediyorum sonda yer alan bilgileri okumadım . Aşırı sıkıldım. Bu kadar bahsedilen bir kitap olmasaydı kesinlikle yarım bırakırdım. Daha çarpıcı bir distopik hikaye bekliyordum. Sadece fikrim oluşması için okuduğum bir kitap oldu
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma
müteşekkir isimli okura yanıt verildi
müteşekkir
zehra güldürdünüz beni geçenlerde böyle bir konu daha geçti evet maalesef koyu bir ön yargı var bu konuda ama doğru değil farklılığı çeşitliliği sabote eden kısır bir bakış açısı bu. Doğru bulmuyorum kitaplar beğenilmek için değil okunmak için varlar. Destekliyorum sizi 👏🏻
Puan vermedi·352 syf.··
2022 21. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 21 Kasım 2022 11:36
Çok zorlanarak okuduğum bir kitaptı. Normalde elime aldigim kitabı 50 sayfa okumadan bırakmam ama 10 15 sayfa zor okudum ilk bölümde. Asla ilerlemiyor ve bir merak uyandirmiyor. Diyalog yok , uzun uzun olay örgüleri yer alıyor. Aynı şeyler tekrar tekrar anlatılıyor. İkinci bölüm daha akıcı idi. Yine de çok zevk alarak okumadım . Üçüncü bölüm en merak ettiğim kısım oldu. Ama itiraf ediyorum sonda yer alan bilgileri okumadım . Aşırı sıkıldım. Bu kadar bahsedilen bir kitap olmasaydı kesinlikle yarım bırakırdım. Daha çarpıcı bir distopik hikaye bekliyordum. Sadece fikrim oluşması için okuduğum bir kitap oldu
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma
müteşekkir isimli okura yanıt verildi
müteşekkir
zehra olucağım evet ama sıralamayı değiştirdim. ☺️ Her kitaba bayılamayız benimde büyük ümitlerle başladığım bitince hayal kırıklığı olan kitaplarım oldu zaten inceleme yazmanın anlamı bu o yüzden iyi ettiniz açıkça ifade etmekle