Açıkçası yazarın oluşturduğu evren beni içine aldı. Evrende geçen cinsiyetsiz bireylerin varlığını tamamen kabul ettim ve ana karakterimizin bu duruma zamanla alışma sürecini çok güzel buldum. Kitabın kış temalı olması sebebiyle bol karlı bir ortamda kahvenizi yudumlarken okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Kitaptaki soğuğu hissetmek lazım :))
Karanlığın Sol EliUrsula K. Le Guin · Ayrıntı Yayınları · 20213,987 okunma
Kitap kısa olması sebebiyle yolculuk gibi durumlarda okunması, o yolculuğu daha anlamlı hale getirebilecek türden bir kitap hissiyatı verdi bana. Hayalperest olmanın güzel yanlarını bana göstermesi beni açıkçası çok memnun etti. Ancak realist bir birey olarak kitabın sonundaki durum açıkçası sinirimi bozdu, okuyanlar anlayacaktır :) Kitabı okumanızı tavsiye ederim.
Beyaz GecelerFyodor Dostoyevski · Varlık Yayınları · 2016102,4bin okunma