... ve bundan sonra her sabah uyandığında ne işe yaradığını sor kendi kendine! acaba şimdi, tam da şu anda ölsen ne olurdu? mesela ne kaybederdi dünya senin yokluğunla? hangi iş aksardı, kaç kişinin canı yanardı? insanlar senden sonra seni ne şekilde anardı?..
Eğer gitmenle kalman arasında herhangi bir fark yoksa ve yarında değişen bir şey olmayacaksa nedir senin var olmandaki amaç?
Öyleyse sadece aldığın oksijenin değil, senin için tutulacak yasın da hakkını vermelisin!
Kendin olmaktan korkma.
Bu korkudur hep seni sıradan yapan.