Ferhat Karaman

Ferhat Karaman
@Welat2194
Nezanîn kêmasiyek e, nehînbûn kêmasiyek dubare ye
"Bak, biz evimizde hep bir şeyle mücadele ederdik, çoğunlukla da açlıkla. Babam patronlarla, ben okulla mücadele ederdik ve hep kaybederdik. Uzun bir süre sonra artık hep kaybedeceğimiz yerleşmişti bilinçaltımıza. Babam çevresi köpeklerle sarılmış ve köşeye sıkışmış bir kedi gibi savaşıyordu. Er geç bir köpek öldürecekti onu. Ama yine de dövüşmekten geri kalmıyordu. Bunun umutsuzluğunu görebiliyor musun? İşte ben bu umutsuzluk içinde büyüdüm."
Bilgi Yayınevi pdf
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çocukken küçük oyunlar oynardık. Büyüyünce çocukken oynadığımız küçük oyunları oynamaya utanır olduk. Büyük oyunlar oynamaya başladık...

Ferhat Karaman

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
2021 3. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,4bin okunma
Her şey o kadar basitti ki! Bir kez teslim olmayagör, gerisi kendiliğinden geliyordu. Hani, çok güçlü bir akıntıya karşı yüzmeye çalışırken birden vazgeçip kendini akıntıya bırakırsın ya, öyle bir şeydi işte
Sayfa 299 - Can Yayınları 58. Baskı·Kitabı okudu
İnsanoğlu eğilip bükülmeye çok yatkındır.
Sayfa 291 - Can Yayınları 58. Baskı·Kitabı okudu