Çay , kahve içerek kitaplar hakkinda yorum ve beğeni yapmaktan zevk alan , içinde sevgi ve okuma seyir zevkinin yüksek oldugu bir deniz kenarına kütüphane açma hayali olan genç bir Türk .
Gayet akici ve sade dille yazilmis , 1900 lerin toplumunu anlatan mutsuz biten son . Sonunu okurken tahmin edebiliyorsunuz . Ama genede okuma isteği uyandırıyor . Gayet guzel mesajlar içeren , yetim bir çocuğun öyküsü . Tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖