Mysteron

Mysteron
@WickedGame
Feed your head sinefil.com/mysteron
#205199443 Yorum yapabilsem sana lafı verecemde kapalı işte Şeriat diye diye kadınları ayaklar altına aldınız 1 den fazla eş aldınız kendinize. Ne kadar adilik varsa sizden çıkıyor tecavüz sapıklık ister kız ister erkek çocuğu olsun boş konuşma. Allah beni biliyor Atatürk'çüyüm var mı diyeceğin @AmineTrkmn
Mysteron
Kendi cinsiyetini ayaklar altına alanları desteklemek nasıl bir sapkınlıktır, insan şaşırıyor, diyecek bir şey bulamıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kültürlü insanın değil de cahil insanın görgüsüzlüğü daha makul, bunu 1k başarılı bir şekilde gösterdi, thanks.
1000Kitap
Mysteron
10 saniyede beni benden daha hızlı anlayıp beğenen de...
İnsan, insan, insan, ben miyim başkaları mı Ben miyim başkaları mı - yani bin köşeli, bin kıyılı Bir kavrayışla İstesek bir şey değil İstesek daha fazla Takır da takır, takır da takır omuzlarıyla Ayaklarıyla Nedir mi insan? - ya nedir sahi, biraz anlatsanıza!.. Hadi anlatsanıza! -Elbette, anlatırız, niye anlatmayalım -İnsan mı dedik, ne dedik? haa, tamam, bize kalırsa... -Evet, size kalırsa -Hiç canım, biraz oyalansanıza!...
Sayfa 260 - YKY
Şiir
Mysteron
Cioran mı demişti: İnsan bir girdaptır diye.