Gökçen... Diyecek hiçbir şey yok okuduğum enn güzel, enn heyecanlı, enn iyi serilerden biriydi. Tam anlamıyla ba-yıl-dım.
Şuanda Gökçen 3'ü okuyorum ve çok güzel. Sıkmıyor, bunaltmıyor, aksine sarıyor. Okudukça okuyası geliyor insanın. Alın, okuyun, okutturun. Hikaye çok güzel işlenmiş. Yok şöyle olsaymıştı daha iyi olurmuş falan diyeceğiniz hiçbir yer yok. Öyle bir akıyor ki "ne ara bitti?" diyorsunuz. Ben şahsen yazarın diline de bayılıyorum. Yakında Gökçen 4 çıkacak, final kitabı. Bülbül Kapanı 1 çıktı zaten onu da en yakın zamanda alıp okuyacağım.
Kısacası okuyun.