Çok da eski olmayan bir tarihte, duygularımın gitgide köreldiğini hissettiğim bir zaman oldu. Her gün biraz daha köreliyordu duygularım. Bundan memnun olup olmadığımı bilmiyordum. Ama şimdi, son zamanlarda her şeye karşı aşırı duygusallaştığımı hissediyorum.
1000k nın farklı bir frekansı var. Burası başka hiçbir sosyal medya hesabına benzemiyor. Ne gündem başını ağrıtıyor ne de insanlar. Sanki tüm herkes gönül diliyle konuşuyor burda ve birbirini anlıyor. Alıntı okumak, hissettiklerini paylaşmak çok eşsiz bir duygu olarak içimi ısıtıyor.. Geçmiş güzel günlerimi buruk bir tebessüm ve o zamanlar kullandığım yüz kremimin kokusunu anımsıyorum buraya girince. Çok tuhaf hem huzur veriyor hem de o güzel günlere dönemeyecek olmak can acıtıyor.🦋