Bele bir kitab axtarirdim meslehetinize ehtiyacimvar 100 kitabimdan 30-cu yerde sayila bilesi bir kitabimdir. Dushunurem ki eserin yazari mence bunlari yashamish bir insanin xatirelerin qeleme alibdir.
10-dan yuksek puan olsaydi yene vererdim amma dushunurem ki bu kitab menim ilk kitab im oldugundandir yeqin ki ona gore bu kitabi ne vaxt oxusam el cheke bilmirem nedense. Hamiya meslehet gorerdim esasen de 18 yashi olan genc nesile elbette ki.
Super demek olar amma martien ideni hech ne evez ede bilmez butun dunya yazarlarinin arasinda. Eserde olan canavar ve yaxudda adi ile boz qurd vefasi ile her zaman menim yaddashimin derinliklerinde qalib ve qalacaq.
Super bir eserdir amma bu yazarin demek olar ki atalar ve ogullar eseri ile bu eser chox yaxindir bir-birine dushunurem ki Rudin super sayila bilen bir eser ola biler.