Khadija

Khadija
@XhafsaX
Yerini yadırgayan eşyalar gibiydim...
- Öldü kurtuldu Kaç gündür bu iki kelimeyi çoğaltmaya çalışıyorum.. Ölüp kurtulmak, dünya için en doğru teşhis olmalı..
Sayfa 25
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nihayet sen de bıkmış olursun bu eski dünyadan…
Aslında nereye gittiğimin hiçbir önemi yoktu.Her yere içimdeki karanlığı taşıyacaktım...
sonra, çoook sonra, bu parçaların sonunda sen beni kızını çok seven bir anne olarak hatırla. ben ki hiç kavuşamamıştım sana.
Şiir