Hayat bu, hayat, der; kimi ölür, kimi doğar, kimi evlenir. Biz de boyuna yaşlanıyoruz. Değil yıllar, günler bile birbirine benzemiyor. Ne iştir bu. Keşke bugün tıpkı dün gibi bi, dün de tipkı yarın olsa, ne güzel olurdu... İnsan düşün dükçe kötü oluyor...