Arkadaşlar merhabalar öncelikle beni takip eden etmeyen herkese teşekkür ediyorum ama maalesef 1000 kitapı kapatmam lazım nedeni ise 8. sınıfa geçmeme az kaldı ve bu sene bursluluk sınavına gireceğim ve çalışmam gerek tabi kitap okuyup burada alıntı paylaşmakta bi ders ama buraya alıntı atmak vaktimi alıyor o yüzden sizleri takipten çıktım isteyenler tabi ki de beni takipten çıkabilir ben sizi çıktım maalesef lütfen bana kırılmayın GÖRÜŞÜRÜZ...🤗