XxThe daisyXx

XxThe daisyXx
@XxDaisy__
Dünyayı değiştiremiyorsan dünyanı değiştir
Kahramanmaraş, 13 Mayıs 2009
19 okur puanı
Nisan 2022 tarihinde katıldı
"....Bu Dünya'nın aklı başında olduğuna dair inancımı kaybettiğimi itiraf etmeliyim."
Reklam
"Özgürlüklerini savunamayanların ödedikleri bedel ağırdır."
"İnsan yaşadıkça alışıyor."
Sayfa 36
"Kalpten kalbe giden yol, gözlerin ışığı altında aydınlanırdı."
Sayfa 96 - vaveyla yayınevi
"Okumak yüzünü kapatmaktır.Yazmaksa yüzünü göstermek."
Sayfa 60