Yecho

Yecho
Emekli finansçı
izmir
29 Şubat
59 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
DOSTLARIM ÖNE ÇIKARSA İYİ OLUR !
Arkadaş burası çocuk yuvasına dönmüş aloo 1000Kitap uyuyor musunuz bu uygulamanın göz göre göre çöplüğe dönüşmesine göz mü yumacaksınız ? Binlerce insan premium üyelik aldı ki diğer sosyal medya araçları gibi ipini koparanın istese de fink atamayacağı, insanların çeşitli konularda fikirlerini beyan edip gelişimine katkı sağlayabileceği, çeşitli hobi ve aktivitelerimizi insanlara aşılayabileceğimiz, okurların kitap okurken ki mutluluğunu paylaşabildiği, kitaplar üzerinde kendi yorumlarımızı yapabildiğimiz, yardımlaştığımız, toplumca unuttuğumuz duygularımızın bir kısmını hatırlamamıza yardımcı olduğu, belkide bir çok gencin kendi evrimini bu uygulama ile birlikte tamamlayabildiği, toplumun lümpen kesiminden azda olsa arınabilmiş bir platformken artık insanların okur sıfatını kaybedip “müşteri” pozisyonuna evrildiği, televizyonlardaki evlilik programlarından farkının olmadığı, “bu uygulamada kiminle buluşurdun?” Sorularının sorulabildiği bir sistem oluşturdunuz. Ben ve bir çok okur dahil olmak üzere senelerdir bilgi ve fikir alışverişi yaparak birikimimizin üzerine koyduk. Bu uygulama sayesinde yeni alanlar, ufuklar keşfettik ancak: artık Sayenizde anasayfamızda kitap alıntıları, iletiler, açıklamalar değil, “en güzel profili” seçen çocuklar var. Eşimize dostumuza önerdiğimiz uygulamayı artık watpadd okurlarına, algı düzeyi bel hizasını aşamayan “müşterilerinize” önereceğiz ! Yazmayayım belki politikalarını düzeltirler dedikçe kendi ellerinizle açmış olduğunuz çukuru bataklığı çevirmekten geri durmuyorsunuz. Müşteri kazanıyorsunuz kazanmasına da gerçek okurları kaybediyorsunuz !e
Alıntı
Yecho
Size o kadar çok katılıyorum ki... Magazin için zaten instagram var, 1000Kitap buna hiç gerek yoktu. Artık burada zaman geçirmek gerçekten sıkıyor. Sadece kitabımı kaydedip çıkıyorum. Üzgünüm :(
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Siz de bir *ARKEOFİL* misiniz?
... belki evinizde dedenizden kalan bir cep saati, hatta belki de sahafta bulduğunuz, içi notlarla dolu eski bir kitap... Bunlara bakarken kimlerin elinin değdiğini, nelere tanıklık etmiş olabileceklerini düşünerek uzaklara dalıyorsanız, hayal dünyanız da o dönemlere yolculuk yapıyorsanız, yani kısacası eski olan her şeye ilgi duyan biriyseniz, siz de bir "arkeofil" siniz!
Sayfa 11
1K
Yecho
Bu hayallere en fazla daldığım yer; kesinlikle müzeler ve antik kentlerdir. Bir çoğunun " taş" olarak baktığı o heykeller , sütunlar bana ne senaryolar yazdırır 😇
Körlük = Kahramanmaras Depremi
Puan vermedi·331 syf.··
2022 35. kitabı
Kitabı okuduğumda çok etkilenmiştim. Kac gündür tv ve sosyal medyada izlediklerim sonucunda, bir tarafta halkın yaşadıkları, diger tarafta görülmeyen, gösterilmeyen gerçekler. Bu kitabı yine yeniden defalarca düşündürdü. Tekrar okuyacağim. Bir ben miyim benzeten merak ettim? Depremde kaybedilen canlara Allah rahmet eylesin. #deprem #kahramanmaras #körlük #
Hayat ve İnsan
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
Yecho
Hayır yalnız değilsiniz. Ben de evdekilere söyledim biraz önce "körlük" kitabını mutlaka okumalısınız diye. Kitaptaki karakterlerin ; çaresizlik, kabullenme ve yalnızlık hislerini.... açlık, susuzluk vs gibi insanı ihtiyaçlarını enkazdaki canlara 😔 cok benzettim. Keşke bunlar sadece kitaplarda olsa... Duygularımız aynı ondan yazmak istedim, sevgiler🍀