Hissediyoruz ki, kâinat güzel ve korkunç ama özüne bir isim bile veremiyoruz... Nereden geliyoruz, nereye gidiyoruz? Duyularımız cevap vermiyor. Yalnız seziyoruz ki, bir muammadan başka bir muammaya gitmedeyiz. Geliş de Tanrı'dan, gidiş de Tanrı'ya...