Yarennnn

Yarennnn
@Yarensahinnn
Pavese, "Acı çekmiş hiç kimse artık eskisi gibi değildir" der. Eugenio Borgna ise bu tezi şöyle sürdürür: "Eğer bütün bu acı, ufuklarımızı genişletmez, bizi daha insan kılmaz ve bu hayatın küçük ve gereksiz şeylerinden kurtarmazsa, boşa çekilmiş demektir."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Derin bir yara iziniz varsa, o bir kapıdır."
Sayfa 35
Edebiyat
"Ey kederi kar yağdıranım, fazla duracak son şeysin bende."
Edebiyat
"Kırgınlığımı ve çaresizliğimi anlatamam size. Yine de benimle empati kurmaya çalışın: Bir insan için bütün yaşamınızı bir kenara itiyorsunuz, o ise kayıtsızca elinin tersiyle kovduğu bir sinekten daha fazla değer vermiyor size."
Sayfa 64
Edebiyat
".. o adam bana o zaman sarılsa, beni o zaman istese, onunla dünyanın öbür ucuna giderdim."
Sayfa 56
Edebiyat