"Bir şeyi mantıken anlamak ama duygusal olarak farklı bir şey hissetmek çok normal. Birini sevmek ama onunla iletişimde olmayınca rahatlamak kafanda büyük çatışmalara yol açıyor olabilir ama bu seni hiçbir şekilde kötü biri yapmaz; bu sadece insan olduğun anlamına gelir."
"Ben kendimi adım adım kaybederken kimse beni kazanmaya çalışmamıştı. Hem de hiç kimse. Bu yüzden hepsinden vazgeçiyordum. Onlar için yapmam gereken son şeyi zaten yapmıştım. Bundan sonra başkaları için kendimi hırpalamayacaktım."
" Ama bir gün olur da beni anlarsan şunu bil ki ben senden hiç nefret etmedim. Ve bir gün yine böyle düştüğünde seni tutmak için orada olmazsam, bil ki senin bana yaptığın gibi artık ben de senden vazgeçmişimdir. "
"Kimse doğuştan kötü olmaz, Yeşil. Yaşadıklarımız bazen bizi karanlık tarafa itebilir. Bazılarımız gittiği karanlığa alışır ve onu yuva bilerek yoluna devam eder. Fakat bazılarımız da seçtiği karanlığın içinde boğulur."