Zaman açgözlüdür. Zaman çiğneyip yutar ve geriye hiçbir şey vermez. Sana biçilen hayatı yaşadığını söylemen ne fena! Özgürlüğü, tüm tehlikelere rağmen, hiç aramadan ölümle karşı karşıya kalman ne fena!
- Başarıların babanın kısa ömürlü zihnine kaydedilebilmiş olsaydı anlam taşırlar mıydı yani?
- Saçma, biliyorum ama izlenmeyen eylemin bir anlamı var mıdır?
"İki insanın birbirini ele geçirmek için mücadele etmesinden daha fazlası olan bir aşk arıyorum. Bir zamanlar, çok zaman önce değil, bulduğumu sanmıştım. Ama yanılmışım"
"İnsan güzel bir cildin altındaki çirkinliğine, kana, damarlara, yağlara, sümüğe, dışkıya ve bütün fizyolojik çirkinliklere kör kalmadan bir kadını sevemez. "Aşık gözlerini oyup hakikatten vazgeçmelidir. Benim içinse hakikatsiz bir yaşam yaşarken ölmektir. "