İnsan, hangi insan olursa olsun, yaşamı değişir, günü sevinç içinde başlar, sevinç içinde sürer giderse güzelleşir. Son zamanlar da kötü bir huy edinmişti, fırsat buldukça doğru aynaya koşuyor, kendini seyrediyor, hayran kalıyordu. Acaba onu Memed de böyle görüyor muydu? Gene son günlerde ona bir hâl olmuştu, içine bir kurt düşmüş, derdini kimseye açamıyordu. Acaba Memed, ölene dek onu böyle sevecek miydi? Ya bir gün...