Şimdi artık benim için yalnız sen varsın dünyada, yalnızca sen, benimle ilgili hiçbir şey bilmeyen sen, bu arada hiçbir şeyden haberi olmayanı oynayan veya her şeyi ve herkesi alaya alan sen. Evet, yalnızca sen, beni asla tanımamış olan ve hep sevdiğim sen.
İnsanların öldüğünü gördüm.Sevenlerin ayrıldığını.Hergün tekrar eden zulümü ve açlığı…Bütün bunlar bana gösterdi ki,hayatta hiçbir şey acı çeken insana duyacağımız empatiden değerli değildir.Hiçbir şey. Ne kariyer,ne servet,ne zeka,ne mevki.