Xxxx

Çok garip evet.
Dünya çok garip değil mi? Bütün insanlar birbirini dinliyor ama anlamıyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Gece gündüz seni bekliyorum..."
Karşı koymak güzeldir. Ben kendime bile karşıyım.^^
İnkar etmeyin ifade edin!
Ne kadar kırıldığınızı, üzüldüğünüzü, öfkelendiğinizi, kalbinizin kırıldığını söyleyin. Karşınızdakini ve kendinizi suçlamadan sadece ne hissettiğinizi, duygularınızı söyleyin. Onlar sizin duygularınız, bırakın konuşsunlar...
Sayfa 73