Rukiye

Rukiye
@Yekyiaa
İnsanların çoğu kendilerini öyle boş ve değersiz hissediyorlar ki onları suçlayan biri çıktığında haklı olduğunu kabullenmeye hazırlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten her şey bir umutla başlamamış mıydı ?
Çaresizlik içinde, Marslıların tam gözünün önüne, Wey'le Thames'in kesiştikleri, çakıl taşlarıyla kaplı dile düştüm kaldım. Ölümden başka bir şey bekleyebilecek halde değildim.
Bazı zamanlar kendimden ve çevremdeki dünyadan sıyrıldığıma dair tuhaf bir his duyuyorum; her şeyi dışarıdan, düşünülemeyecek kadar uzak bir yerden, zamanın ve mekanın dışından, her şeyin geriliminden ve trajedisinden uzakta seyreder gibi oluyorum.
Aptallar daima memnundur hayattan.