Y.K.Yeprem

Y.K.Yeprem
@Yeprembey
“Hakikatin yalnızlaştırdığı hür ruhlara…” Vel asr/Kaleme ve yazdıklarına ant olsun Ölümle ödüllü/Müebbete yolcu Ümitvar/Yaşıyoruz sessizce Zaman dönedursun o güne hasret...
Reklam

Y.K.Yeprem

, bir kitap okudu
7/10
·154 syf.·
21 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2026 19:35
·
2026 5. kitabı
Samipaşazade Sezai
7.5/10 · 56,5bin okunma
İnsan bütün ümitlerini,bütün ideallerini kaybettikten sonra yaşayabilir miydi?
İnsan ve Duygular
Kadın olsun ,erkek olsun ve yaşamının hangi döneminde bulunursa bulunsun insan,annesinin gözünde daima çocuktur… Ve gerçekten mert yaratılışlı bir erkeğin ağlayışı kadar,kadında acıma hissi uyandıracak bir şey düşünülemez…
Alıntı
Ağlamak,uğradığımız felaketlere karşı,bedenimizde kalan son gücün acı bir feryadıdır. Ağlayamadığımız zamanlar,bizde o gücün de artık yok olduğu ve yerini etkili bir sessizliğe bıraktığı anlardır. Bu türlü sessizlikler ise en şiddetli acı gözyaşlarından daha gönül yakıcıdır.
Alıntı
Reklam