Yeşim kılıç

Yeşim kılıç
@YesimKlc
Kitap okumanın zararları da var elbette.Bittiği zaman sıkıcı hayatımıza geri dönüyoruz. instagram.com/yyesim.kkilic?i...

Yeşim kılıç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
6 günde okudu
·
2021 17. kitabı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İstersen dünyayı yık,güzel yüzleri sarart. Ama en kalleş suçtan alıkoyarım seni, sevgilimin yüzünü saatlerinle oyma. Köhne kalemin onu boğmamalı çizgiye."
"Seni aldılar,götürdüler...Ve bunun adı sözlükte ayrı kalmak olmadı, bunun adı mahvolmak oldu...Sen gittin,biz seninle ayrı kalmadık,biz seninle mahvolduk."
Şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar... Ölümleri olur zaferleri... Öpüşürken yok olan ateş ve barut gibi