Yeşim kılıç

Yeşim kılıç
@YesimKlc
Kitap okumanın zararları da var elbette.Bittiği zaman sıkıcı hayatımıza geri dönüyoruz. instagram.com/yyesim.kkilic?i...
Benim bu dünyadaki en büyük acılarım Heathcliff'in acıları olmuştur; hepsini de başlangıçta görmüş, duymuşumdur. Hayatta en büyük kaygım o olmuştur. Her şey yok olup sadece o kalsa, ben yine var olurdum; her şey yerinde kalıp da o ortadan kaybolsa, evren bana tamamen yabancı olurdu.Ben onun bir parçası olamazdım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Yeşim kılıç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·446 syf.·
14 günde okudu
·
2021 22. kitabı
Yavuz Bahadıroğlu
7.5/10 · 2.992 okunma

Yeşim kılıç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
6 günde okudu
·
2021 17. kitabı