📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sahip olmadığımız şeylere bakarken, "Benim olsaydı nasıl olurdu?" diye düşünme eğilimindeyizdir ve işte böylece yokluğu hissederiz. Oysa bunun yerine sahip olduğumuz şeyler için sık sık şunu düşünmemiz gerekirdi:"Bunu kaybetsem ne olurdu?"
" Oğlum, gerçek bir kral hiçbir zaman temasının ona ne getirdiği ile, torbalarla gümüş mü yoksa saman mı olduğu ile ilgilenmez , çünkü bütün krallığın sahibi olduğunu bilir. Sahnenin ötesine bak: her şey senin; her zaman öyleydi.