📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kusurlarımı seviyorum.! Darılınca suratımı asmayı, Canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı, Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı, Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı, Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi, Bazen herşeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı. Öfkelerimi. Kızınca küsmeyi. Heyecanlarımı. Bazıları haketmediği halde, sevmeyi. İçimdeki çocuğu, . İyi ki ben benim. Ne mutlu! Çok mükemmel değilim. Ama benden bir tane daha yok! Beni seven böyle sevsin! Sevmeyene de zaten yol verdim, GİTSİN...! ..