Yağmur

Kaos Yürüyüşü
Serinin ilk kitabını 5-6 yıl kadar önce bi kitapçıda indirimden almıştım. O zaman arka kapağına bi göz atmıştım. Okunur ve akıcı olduğu izlenimiyle aldım ama bir seri olduğunu hiç fark etmemişim ve o ilk kitaba başlamak çok zaman aldı. 🤦🏻‍♀️ Ve tabi 2026’ nın ilk ayında başladığım kitabın hemen serisini aldım ve peş peşe okuyarak bitirdim. 🤩 Kesin ve net olan bir şey var ki, seri muazzam akıcı ve hikaye birbirine çok güzel bir şekilde bağlı. Sevgiyi, aşkı, sadakati, ihaneti, nefreti, arkadaşlığı, dostluğu, aileyi vs vs bu kitapta her şeyi ama her şeyi bulabilirsiniz. Baş kahramanlarımız her ne kadar daha 13-14 yaşlarında olsa da bu değerleri çok güzel yansıtacak ve hiç abartı durmayacak bi incelikte yazılmış. Kitap genç yetişkin kategorisindeymiş (benim pek o kategoride olduğum söylenemez 😬) ama bence gayet yetişkinlere de hitap ediyor. Elimizde hiç de absürt kaçacağını sanmıyorum. Akıcılığı, işlediği değerleri, konusu her haliyle güzel bir kitap. Öncelikle genç yetişkinlere, ardından herkese öneririm. 👌🏼😊💁🏻‍♀️ Umut Bıçağı Sorgu ve Sır İnsan Denen Canavar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gölgelerin Kralı Bu arada ben şeker kamışının boyunun 3-4 metrelere vardığını bu kitapla öğrendim 🫣
BİR POMPEİ DÜŞÜ
Sonuna geldiğinde kitabın dili çözüyor resmen.😅Oraya gelene kadar ne okuyorum ben? Diye soruyordum kendime. Arkeolog iyi değil sanıyordum ve hiçbir şey gerçekten anlam bir zemine tam oturmuyordu. Taaki düşünü yaşamaya, düşündekiyle birlikte gittiğini fark edince tüm taşlar yerine oturdu. 😌 Gradiva: Bir Pompei Düşü
1000Kitap
Hey cesur yeni dünya
Kitabı okurken duygudan duyguya geçtim resmen. Önce fazla yapaydı her şey insanları plastikmiş gibi düşledim. Hissiz, tek düze ve her şey standart. Sapmalara müsade edilmeden dehşet baskı ve kontrol altında maximum mutluluk. Yapay her şey yapay. Her şey var, hiçbir şey yok. Bir çırpıda okunup, derin hisler bırakan bir kitap bence. Her ne kadar hislerden fazlasıyla yoksun olsa da. Cesur Yeni Dünya
Gerçeklememiş Kehanet
Kızıl Veba Her şeyin hazır ve var olduğu bir dünyanın yok oluşunu seyretmek. Her anlamda ilerlemiş bir uygarlık seviyesindeyken bir anda sıfıra dönmek. Bilemiyorum… Tüyler ürpertici! Düşünsene; rakam, yazı, kitap, araba, uçak, silah, koltuk, dondurma vs vs hepsini biliyorsun, yaşadın, kullandın. Ama bunların hiç bir anlam ifade etmediği nesiller getirdin dünyaya. Öğrenselerde bi anlamı yoktu zaten. Her şeyden önce nası kabullenip de kafayı yemediniz ben hayal edemiyorum. Kızıl Veba Kızıl Veba
Duygu ve Düşünce