“Zenginin zengin diye derdi olamaz. Fakirin fakir diye . Gencin genç diye. Yaşlının yaşlı diye. Kime hak lan bu dert dediğimiz şey? Niye sormuyor kimse birbirine derdini ?
“Ağızdan çıkan hiçbir dua kaybolmaz, olmuyorsa zamanı vardır. Yahut Allah daha iyisini, daha güzelini kararlamışlar. Ama dua kaybolmaz.Elbet bir gün kabul olur.”