Yasminnn

“Zenginin zengin diye derdi olamaz. Fakirin fakir diye . Gencin genç diye. Yaşlının yaşlı diye. Kime hak lan bu dert dediğimiz şey? Niye sormuyor kimse birbirine derdini ?
Sayfa 197
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ağızdan çıkan hiçbir dua kaybolmaz, olmuyorsa zamanı vardır. Yahut Allah daha iyisini, daha güzelini kararlamışlar. Ama dua kaybolmaz.Elbet bir gün kabul olur.”
Sayfa 140
“Anlatsan seni anlayacakları bile şüpheli sadece bu yetmez mi insana ?”
“Dünya batsın mı yoksa çay mı içmek istersin diye sorsalar, çay derim”
“Siz bilmezsiniz albayım: İnsanlık tek başına kollarımda can verdi. Yanında kimseler yoktu.”