Yasemin

@Ysmiiiin·
·
sabitlendi
Aşağılıyor, bizzat kendini aşağılıyorsun ruhum! Kendini onurlandıracağın zaman gelip geçiyor. Çünkü herkesin tek bir yaşamı vardır ve seninki hemen hemen tamamlandı; kendine saygı duyan biri değil, diğer insanların ruhlarında kendi mutluluğunu arayan birisin.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın kendi hayatını bir sanat eserine nasıl dönüştürebileceği, yeni mücadelenin adıl konusu.
Sayfa 273·Kitabı okuyor
Vardığın yer değil, yolculuktur önemli olan.
Sayfa 209 - Mishima·Kitabı okuyor
Kendi içindeki bu çatışma, ona hayatı boyunca eziyet çektirdi; bir yandan dünyadan ümidini kesiyor, bir yandan da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek istiyordu.
Sayfa 170·Kitabı okuyor
İnsanların özgüvenleri azaldıkça, deneyimlerini yanlış yorumlamaları kolaylaşır.
Sayfa 139·Kitabı okuyor