Oğuz Atay'ı ayaküstü ve o kadar az gördüm ki, onunla ilgili ancak bir tek izlenim edindim: Koskocaman bir kediye benziyordu tıpkı. Çok kocaman ve çok güzel bir kediye öyle benziyordu ki, ona elimi uzatınca 'mivaaav' diyeceğini sandım. Miyavlayacağı yerde 'tanıştığımıza memnunum' diyince şaşırıp kaldım.