Yusuf Sabri

Yusuf Sabri
@Yusuf_Sabri
TEMET NOSCE
Önüne geçmek mümkün olmayan işlerde telaş ve heyecan göstermek çocukluktur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zira eğer hayat bir saçmalıktan ibaretse ve ben de zekice olan şeylere sevgi duyuyorsam, bu durumda yaşamı yok etmemiz gerekirdi.
Yaşamak, yaşamın bana oynanan aptal bir şaka olduğunu bildiğim halde yine de yaşamaktır; yıkanmak, giyinmek, yemek yemek, konuşmak, hatta kitap yazmak…
Felsefe
İnsan, bildiği şeyi bilmeye son veremez çünkü.
Her şey gerçekten boş! Doğmamış olana ne mutlu! Ölüm yaşamdan çok daha iyi, bu yaşamdan kurtulmak gerek.