Zişan

Zişan
@Z1san
Üçbuçuk soysuzun ardından zağarlık yapamam; Hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam.
Ölüm meleği bize gerçekten yaşamanın ne olduğunu öğretebilir. Bu yolla her an ölebileceğimizin farkındalığına sahip oluruz; yaşamak için yalnızca içinde bulunduğumuz ana sahip olduğumuzu biliriz.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ancak kendi dünyasını kuramayanlar, başkalarının evlerine koşarlardı.
Sayfa 231·Kitabı okuyor
"...bütün insanlığı kucaklamak isterken, neredeyse bu dünyanın altında eziliyordu."
Sayfa 231·Kitabı okuyor
"... bütün insanlığı kucaklamak isterken, neredeyse bu dünyanın altında eziliyordu."
Sayfa 231·Kitabı okuyor
"Biletleri, daha satışa çıkmadan kapışıyorlar. Kendileriyle birlikte karılarına, çocuklarına,bütün sülalelerine mezar satın alıyorlar.Bu ne biçim anlayıştır?Sen her zaman kuyruğun arkasında kalıyorsun:Bir sinemaya gidemiyorsun,bir fincan kahve içemiyorsun,doğrudürüstölemiyorsun.Heptetikte olacaksın,hep ilerisini düşüneceksin:Sabah olmadan öleceksin ki cenazen öğle namazına yetişsin."