Kitap; hayatımıza yön veren şeyin, yaptığımız anlaşmalar olduğunu anlatıyor. Başları tarihi ve dini olduğunu hissettirse de bu ısım girişten ibaret. Bu dünyada daha iyi yaşayabilmek için kendimizle yapmamız gereken dört anlaşma var, bu anlaşmaları detaylıca ve nedenleriyle açıklıyor. Kişisel gelişime ilgi duyanlar keyifle okuyacaktır. Öneri üzerine okudum ve çok beğendim. Yalnızca özellikle sonda üzerinde durulan "her şey Tanrıdandır, her şeyi sevmeliyiz" düşüncesi ütopik ve fazla optimist geldi. Bunun dışında yazarın verdiği tavsiyeler çok değerli. Kitabı mutlaka okuyup hayatınızı gözden geçirin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölüm meleği bize gerçekten yaşamanın ne olduğunu öğretebilir. Bu yolla her an ölebileceğimizin farkındalığına sahip oluruz; yaşamak için yalnızca içinde bulunduğumuz ana sahip olduğumuzu biliriz.