Zişan

Zişan
@Z1san
Üçbuçuk soysuzun ardından zağarlık yapamam; Hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam.
Yatağa uzandı, ülkesini ve çocukları düşündü. Bu ülkede çocuklara yer yok. Başka ülkelerde varmış, her tarafı yeşil ülkelerde. Biz, büyük bir sabırsızlıkla çocukların büyümelerini bekliyoruz. Onların kafalarına vuruyoruz, adam olmalan için. Seniyezitseni olarak görüyoruz onlan. Kafalannı tıraş ediyoruz çabuk büyüsünler diye. Benim içimdeki çocuk büyümedi. (Yirmiüçnisanda onu da bir saatlik başbakan yapsalardı belki büyürdü. Hayır, büyümezdi.) Yıllardır taşıyorum içimdeki çocuğ'ı; yaşamadığı için büyümedi hiç, amcası.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O hâlde ben varım. Cigotosuz ergo sum albayım, cigotosuz ergo sum.
Sayfa 120·Kitabı okuyor

Zişan

, bir kitabı okumaya başladı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma

Zişan

, bir kitabı yarım bıraktı
Yusuf Atılgan
7.4/10 · 71,2bin okunma