Çünkü aşk öyle tabii bir şeydir ki insanoğlunun her kesiminde yani erkeğinde, dişisinde ,küçüğünde ,büyüğünde, çocuğunda yetişkininde, gencinde,ihtiyarında ,fakirinde zengininde,akıllısınında, ahmağında, aliminin de cahilinde,medenisininde ,bedevisininde,ortaya çıkar .Herkesin gönlü aşkla yoğrulmuştur.