" Şimdi uyuyamıyorum , çünkü karanlığın ortasında açılmış bir öfke , bir özlem , baştan başa direnmeyim . Derli toplu tutkuyum ve dağınık bir taslak.
Hırçınım, yorgunum. "
“ Artık el ele tutuşmayalım , yorulmaya değmez.
Hoşlansak da hoşlanmasak da akıp gidiyoruz bir nehir gibi.
Sessizce ve huzur içinde geçip gitmek daha iyi. “