Üç kez seni seviyorum diye uyandım
Tuttum sonra çiçeklerin suyunu değiştirdim
Bir bulut başını almış gidiyordu görüyordum.
Sabahın bir yerinden düşmüş gibiydi yüzün...🌸
Çünkü ayrılmanın da vahşi bir tadı var,
Çünkü ayrılık da sevdaya dahil
Çünkü ayrılanlar hâlâ sevgili..
Hiçbir ânı tek başına yaşayamazlar
Her ân ötekisiyle birlikte
Her şey onunla ilgili...🌿