irem

irem
@Zcvbnjh
- ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur...
Reklam
Yola çıkınca her sabah, Bulutlara selam ver. Taşlara,kuşlara Atlara,otlara, İnsanlara selam ver. Ne görürsen selam ver. Sonra çıkarıp cebinden aynanı Bir selam da kendine ver. Hatırın kalmasın el gün yanında Bu dünyada sen de varsın! Üleştir dostluğunu varlığa, Bir kısmı seni de sarsın.. *üstün dökmen*
Remzi kitabevi
İlişkiler
“Aşk ne yazık ki duyarlı bir his değil. Öyle kaba, öyle hoyrattır ki eline diken batması gibi yüreğini acıtır..”
“Şu küçücük dünyada herkes incitilmiş, isimsiz, herkes yanlış yerde..”
Biz seninle iyi anlaşırız çünkü aynı yerden yara aldık..
Sayfa 79 - Olimpos yayınları,ilk baskı
Reklam