Zedka

Zedka
@Zedkaa1
Kimse kimseye candan ve içten davranamıyordur artık.
Alıntı
Zedka
Maalesef
Reklam
Zaman öldürmek. Ne aptalca bir tabir. Zamanı öldürmemize falan gerek yok, o zaten bize ihtiyaç duymadan geçip gidiyor.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Alıntı
Zedka
Zaman keyifli geçiyor olsaydı onu öldürmek ister miydin?
"Günümüzün en büyük sorunu; aptalların kendilerinden son derece emin, zekilerin ise sürekli şüphe içinde olmalarıdır"
Sayfa 37·Kitabı okudu
Alıntı
Caner isimli okura yanıt verildi
Zedka
Evet