Konuşmamak ne iyi, bir bilsen . İnsan elbette konuşmak istiyor; dert yanmak,haklı çıkmak istiyor . Fakat kelimeler insana ihanet ediyor, insan kendine ihanet ediyor. Kendinden nefret ediyor.
En baştaki sorun dil. Bunu unutmayın,ilk önce dillerini unutup karıncalıktan çıkıcaklar ,fil olmak için can atacaklar. Durmadan fillere öyküneceklerdir. Her karıncanın içinde bir fil padişahı yatacak. Karıncaların kellelerini kesmektense, dillerini kesmek daha doğrudur.