Zehra Yıldırım

Zehra Yıldırım
@Zehrayldm_
“Ne çok gelecek , ne az zaman”
Günbegün
Benim mezarlarımda ölü yok; Hep yaşamış olanlar var.. Anılarımda bir yer Dinmeksizin acıyor, Günbegün, Bundan. Güldüğümü görenler Bana bakıyor, Görüyorum.. Ağlasam geçer, Biliyorum.. Ağlanmıyor.
Şiir
Reklam
Ego, alçak insanların kullandığı takozdur.

Gizemli okur

@06Kalem06
·
Aşırı ego, bir insanın zayıflıkların gizlemek için kullandığı kalkandır. Güçlü insanların egoları olmaz! 🕊️🙇
Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde, Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde. Sen göreceksin, duyacaksın Parıldayan bir sevi sıcaklığı, Uyuyacak, uyanacaksın. Bakacaksın, benzemiyor Gelen günler geçenlere, Dalacaksın. Bir seviyi anlamak Bir yaşam harcamaktır, Harcayacaksın. Seni yaşayacağım, anlatılmaz, Yaşayacağım gözlerimde; Gözlerimde saklayacağım. Bir gün, tam anlatmaya.. Bakacaksın, Gözlerimi kapayacağım.. Anlayacaksın.
Şiir
Bırak hakikat incitsin seni, bir yalan avutacağına..

Zehra Yıldırım

, şu anda okuyor
%35 (115/324 syf.)
Mecit Ömür Öztürk
8.9/10 · 941 okunma