Özür dilerim, ben samimiyetinize inanmıyorum.
Vatan toprağına can parçaları bölük bölük yağarken, ana-baba sen rahat nefes al diye evlad kurban ederken, birtakım insanların iki bayrak fotoğrafı paylaşıp aynı boşluk ve akıl rehavetliğiyle yaşama devam etmelerini insan israfı olarak görüyorum. Zaman kaybı olarak görüyorum. Keşke ömürlerini ömrümüz yapabilsek, daha fazla çalışıp üretebilsek. Bizi kurtaracak vicdanımızın sesi, aklımızın yoludur. Keşke her vatandaş bunun idrakinde olsa da toprağı şehid kanıyla sulamasak. Her insanın kalbi düşen canda atsa da vatana daha sıkı sarılsak. Yapamıyoruz arkadaşlar. Bizler bu sınırlara layık olamıyoruz. Canla başla , diş ile tırnak ile çalışmak varken gördüğümüz her yabancının peşine takılıp özümüzü unutuyoruz. Ve ilerleyen yıllarda adını unutacağımız o kişiler sen milletini devam ettir diye paramparça oldu. Unutuyoruz, çok çabuk unutuyoruz.
İyi uyu. İyi paylaş. İyi gez. İyi ye. İyi iç. İyi kutla. İyi geceler.
Z. Betül A.
( Sözüm tek işi oturmak olan herkese. )