Şer olmazsa hayır olmaz. Soğuk olmazsa sıcağı, karanlık olmazsa aydınlığı takdir edemeyiz. Kötülük iyiliğin gereği var olunca kötüden ne hakla nefret ediyoruz ?
Her şey zıddıyla belirlenmek zorunda olunca dünyada yekpare bir huzur ve asayiş nasıl beklenir ?