"anlatsam
yarısında izin alıp gideceğiniz bir hikayedir burası
burası
dünya bizi nasıl kırdıysa öyle de gönlümüzü almamayı bildiği
yerdir"
Bülent Parlak
.
.
.
.
.
.
.
İnna Lillahi ve İnna ileyhi raciun ☝️
Hikayemiz bitene kadar ...
Bülent Parlakİzdiham Dergisi