Z.

Z.
@Zemelankolik
Fevkalade-i Beşer de olsanız pelerininizden tutup çekeceklerdir. Aldırmayın.. ♡
Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde. Kaç yaşında oldum sahi ? Saymadım, bilmiyorum... Erdem Bayazıt
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyiliğe karşı iyilik adalettir. İyiliğe karşı kötülük cinayettir. kötülüğe karşı iyilik, ihsan ve atıfettir ve insanlığın en yüksek derecesidir.
Sayfa 67
1000Kitap
Gözlerini, yüzümün en karanlık yerlerinde gizliyorum. Kimsenin görmediği çizgilerde . Ettiğim her duanın ardından ellerimi gözlerinin üzerine sürüyorum. Yağmur damlaları düşüyor yüzüme. Senin gözlerine... Gözyaşı oluyor.
Sayfa 32
Edebiyat
Tüketildik bayım, çarçur edildik. Film izlerken yenilen patlamış mısırlar gibi .
Sayfa 20
Edebiyat
Gözlerinden göğüme sayısız yıldız akar Bir gülüşün içimde binlerce lamba yakar. Bir kurtuluştur o an çağrılsa senin adın, Sesin ne kadar sıcak sesin ne kadar yakın. Erdem Bayazıt