Kerameti kendinde sanan insanlar her zaman güldürmüştür beni .Oysa şöyle bir oturup düşünseler Hindistanda' da ineklere tapıldığını görecekler.
Demek ki neymiş ?
Keramet sende değil değer verendeymiş!
En tehlikeli kelime nedir Olric ? -Ama’dır efendim bana göre… -Neden Olric ? -Önceden söylenen her söylemi veya kelimeyi öldürür! Mesela, Seni seviyorum ama… gibi..
Bir şehrin adamlarını öldürmek cesareti sende var mı ? Bir minareye çıkarak bütün dünyaya işittirecek kadar kuvvetle bağırabilir misin?
Aşk sana bunları yaptırabilir mi? İşte o zaman sana seviyorsun derim…