İnsan görmekle bile bazı şeylerin ağırlığına dayanabilir, avunabilir, hayal kurmağa devam edebilir. Sen anlamazsın tabii. Anlamak için, insanın bazı eksik yönleri olmalı.
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
"Temiz bir kalpte tomurcuklanan sevinçleri yok edercesine zorbalık uygulayanlar lanetli kişilerdir. İyiliklerden nasibini alamamış insanların parçaladıkları o değerli anlar, yeryüzündeki hiçbir armağanla kıyaslanamaz."