Kimsenin benim için acı çekmesini istemem ama insanların tanrıları,kralları,kendilerini tanımalarını isterim .Bu yüzden tabletleri yazıyorum. Belki böylece tanrılar,krallar,onları istedikleri gibi GÜDÜMEZLER.Belki böylece iki ırmak arasındaki bu verimli toprakları kardeşlerini kanıyla sulamak yerine sevgiyle eker biçerler.Belki aklıllanır, ömürlerini bir düğüne dönüştürerek , mutluluk içinde yaşarlar . Belki gelecek kuşaklara acıyı degil sevinci,gözyaşını değil gülümsemeyi, kini değil sevgiyi , ölümü değil, yaşamı kalıt bırakırlar.Belki...
O halde biz de önce halkı eğiterek işe başlamak zorundayız.
_ Peki ama halkı nasıl eğitilecek ?
_ Halkın eğitilmesi için üç şey gerklidir.Okul ,okul ve yine okul...